SPRAWDŹ PROGRAM NAJBLIŻSZEGO SPOTKANIA

Data: 29 marca 2017

Sztuczna inteligencja w biznesie: czy maszyny przejmą komunikację biznesową?
9:00 - 9:20

Rejestracja

Przywitanie gości

Grzegorz Miłkowski

Jak internetowe boty mogą nam pomóc dotrzeć do klientów?

Tomasz Wesołowski, twórca inteligentnego doradcy dla działów sprzedaży – www.edward.ai, opowie nam o historii komunikacji ludzi z maszynami, wpływie 
tomasz wesołowski akademia marketingu kraków prelegent sztuczna inteligencja
Tomasz Wesołowski

W kierunku Big Data i Machine Learning – Data-Driven Organizations

Programista od dziecka, od dziesięciu lat skupiający się na zbieraniu, analizie i obróbce danych. Ewangelista budowania zwinnych zespołów i produktów od kilku miesięcy obejmujący stanowisko CTO we FreshMailu. Dołączył do...
Read More
Wojciech Ptak

Inteligentne biurowce – jak wpływają na biznes?

Absolwent Politechniki Krakowskiej i Krakowskiej Szkoły Biznesu. Dyrektor Centrum Systemów Bezpieczeństwa w Unicard SA.  Od 10 lat związany z projektami inteligentnych budynków. Doradza w zakresie Building Management System (zarządzanie budynkami)...
Read More
Mateusz Banaś
11:00 - 11:30

Przerwa kawowa

Data driven marketing w B2B. Jak algorytmy automatyzacji marketingu tworzą nowe źródła przychodów?

Podczas wystąpienia Łukasza Kosuniaka dowiesz się jak wyglądała ewolucja marketera B2B od PowerPointa do Excela. Czym jest data driven marketing i do czego się przydaje? 
Łukasz Kosuniak

Zanim AI zniszczy ludzkość, przejmie rynek reklamy. Przyszłość automatyzacji, big data oraz AI w reklamie w Google

Absolwent elektronicznego przetwarzania informacji na UJ. Certyfikowany trener Google AdWords oraz certyfikowany specjalista Google Analytics. Autor szkoleń i wydawnictw z tej tematyki, wykładowca Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im....
Read More
Krzysztof Marzec
13:00 - 14:00

Przerwa obiadowa

Współczesne wyzwania zarządzania zasobami ludzkimi

Koncepcja społecznej obowiązywalności biznesu w relacji człowiek – maszyna
Magdalena M. Stuss

Projektowanie interakcji w dobie AI Conversational UI, voice interface, a może no-interface?

Jak projektować pozytywne doświadczenia klientów w obliczu nowych możliwości interakcji?
Filip Franczak_Akademia Marketingu
Filip Franczak

Evaluating AI for gaming

Wykład po angielsku
Sebastian Lagemann

Czy skynet będzie elektronicznym sprzedawcą?

O roli sztucznej inteligencji w analizie big data, profilowaniu konsumenta i tworzeniu sklepów przyszłości.
Wojciech Florczyk

Automatyzacja procesów i marketingu z użyciem AI na przykładzie galerii handlowych

Podczas wystąpienia Łukasza Dragosza dowiemy się, jak długą drogę muszą przebyć polskie firmy do robotyzacji, jakie efekty
Łukasz Dragosz
16:30 - 16:40

Dyskusja na zakończenie konferencji

Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie.

Konferencja zaczyna się już za