BIO
Absolwent elektronicznego przetwarzania informacji na UJ. Certyfikowany trener Google AdWords oraz certyfikowany specjalista Google Analytics. Autor szkoleń i wydawnictw z tej tematyki, wykładowca Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Kieruje DevaGroup. Pracował dla takich marek, jak: DaWanda, Neo24, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy Wydawnictwo Bauer. Specjalizuje się w strategiach wykorzystujących analitykę cyfrową do optymalizacji działań.
Temat wystąpienia: Zanim AI zniszczy ludzkość, przejmie rynek reklamy. Przyszłość automatyzacji, big data oraz AI w reklamie w Google
- Jakie opcje automatyzacji już teraz działają w reklamie AdWords i DoubleClick?
- Dlaczego automatyzacja to jedyny słuszny kierunek działań – przykłady efektów?
- Czego możemy spodziewać się w najbliższej przyszłości oraz garść inspiracji?