to temat przewodni pierwszej edycji Akademii Marketingu
Nowe technologie i rozwiązania są coraz chętniej wdrażane przez świat biznesu. Oferują wiele możliwości – od „prostego” agregowania ogromnych ilości danych, poprzez wyciąganie wniosków aż do opracowania symulacji możliwych zmian i trendów. Wyniki dostarczane dzięki sztucznej inteligencji stają się coraz częściej podstawą do podejmowania decyzji biznesowych. Szacunki pokazują, że wdrożenie systemów AI w latach 2016-2020 w USA przyniesie 60 miliardów oszczędności.
Jak machine learning może pomóc w zarządzaniu firmą? Czy komputery mają szansę zastąpić człowieka w branży marketingowej? Jak wyglądałaby komunikacja biznesowa, gdyby odpowiadała za nią całkowicie maszyna?
Pierwsze spotkanie będzie wypełnione praktyczną wiedzą, ale podaną w sposób zrozumiały nie dla programisty, z wyraźnym wskazaniem korzyści biznesowych wynikających ze stosowania AI i algorytmów samouczących się w biznesie.
Na konferencję serdecznie zapraszamy:
brand managerów, dyrektorów marketingu, szefów działu handlowego, marketerów, PR-owoców, właścicieli firm, osoby odpowiedzialne za business development oraz optymalizację pracy biznesu.
O Akademii Marketingu
Od lat zajmujemy się marketingiem internetowym. Realia rynku są nieubłagane – kto się nie rozwija, szybko wypada z gry. Nie jest w stanie skutecznie promować swojego biznesu i wraca na tarczy z marketingowego pola bitwy. Doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, jak ważne jest poszerzanie wiedzy oraz zdobywanie nowych, często unikalnych umiejętności. Tylko w taki sposób można być konkurencyjnym i odnosić sukcesy.
Każdego dnia pracujemy nad projektami dla naszych Klientów i wspólnie z nimi budujemy realny biznes. Stąd też rozumiemy przepaść dzielącą „wiedzę” zgromadzoną w podręcznikach i praktyczne umiejętności, które można posiąść tylko w czasie działań na żywych, rynkowych organizmach. Nauka na własnych błędach jest bolesna i kosztowna – sami je popełniamy. Potrafimy jednak szybko przekuć je w sukces. Tym bardziej doceniamy więc doświadczenie praktyków marketingu, tworzących z nami Akademię Marketingu.
Dla kogo jest Akademia
czyli wędka zamiast ryby
Akademia jest dedykowana dla osób średniozaawansowanych i zaawansowanych w marketingu. Szczególnie myślimy o pracownikach działów marketingu. Nie będziemy poruszać tematów podstawowych, o których można przeczytać na pierwszym lepszym blogu polskim lub zagranicznym. To poziom, jaki jest dostępny dla każdego chętnego. My idziemy dalej, a naszym zadaniem jest rozwój specjalistów i wskazywanie im konkretnych rozwiązań oraz ścieżek rozwoju, którymi można dotrzeć na kolejne, wyższe poziomy marketingu.
Zagdnienia
które chcemy poruszyć na spotkaniach w 2017 roku
Temat 1: Sztuczna inteligencja w biznesie: czy maszyny przejmą komunikację biznesową?
Sztuczna inteligencja w biznesie i marketingu – to rzeczywistość, a nie futurystyka. Przeiwdywany termin konferencji: 29 marca 2017
Temat 2: Podamy wkrótce
Przewidywany termin konferencji: maj 2017
Temat 3: Podamy wkrótce
Przewidywany termin konferencji: listopad 2017
Cele
które stawiamy Akademii Marketingu to:
promowanie sprawdzonych, ale nie standardowych, rozwiązań marketingowych,
przekazanie aktualnej, a przede wszystkim praktycznej, wiedzy o marketingu internetowym,
poznanie ważnych branżowych ekspertów,
poszerzenie sposobu patrzenia na branżę marketingową o znajomość najnowszych technologii i możliwości, jakie się za nimi kryją,
przedstawienie najważniejszych trendów, które w najbliższej przyszłości będą wpływać na kształt komunikacji marketingowej w Polsce i na świecie.
Gwarantujemy
że dzięki Akademii Marketingu
dowiesz się jak, prowadzić wielokanałową komunikację marki,
zdobędziesz wiedzę na temat sposobów analizowania kluczowych wskaźników współczesnego marketingu,
nabędziesz umiejętności potrzebnych do sprawnego budowania mediów własnych marek oraz strategii content marketingowej,
poznasz najważniejsze zasady, jakie rządzą client service w social media,
dowiesz się, jak łączyć działań marketingowych, w tym promocji w mediach własnych, z pozyskiwaniem leadów oraz działaniami e-mail marketingowymi,
nauczysz się darmowych oraz niskobudżetowych narzędzi analitycznych, które powinny znaleźć się w warsztacie współczesnego marketera.
Zainteresowany?
Oto kolejne kroki, które musisz zrobić
Sprawdź program
Tematem pierwszego spotkania będzie wykorzystanie sztucznej inteligencji w biznesie. Spotkasz specjalistów z zakresu automatyzacji marketingu i AI. Termin konferencji: marzec 2017. Sprawdź program
Poznaj prelegentów
Staramy się gromadzić najlepszych specjalistów ze swojej dziedziny. Sprawdź kim są i co robią na co dzień. Poznaj prelegentów
Zarezerwuj termin
Program i prelegenci wyglądają naprawdę zachęcająco? Koniecznie więc musisz z nami być tego dnia! Nie zwlekaj i zapisz ten dzień w kalendarzu. I nie zapomnij o bilecie 🙂