Sztuczna inteligencja w biznesie

to temat przewodni pierwszej edycji Akademii Marketingu

Nowe technologie i rozwiązania są coraz chętniej wdrażane przez świat biznesu. Oferują wiele możliwości – od „prostego” agregowania ogromnych ilości danych, poprzez wyciąganie wniosków aż do opracowania symulacji możliwych zmian i trendów. Wyniki dostarczane dzięki sztucznej inteligencji stają się coraz częściej podstawą do podejmowania decyzji biznesowych. Szacunki pokazują, że wdrożenie systemów AI w latach 2016-2020 w USA przyniesie 60 miliardów oszczędności.

Jak machine learning może pomóc w zarządzaniu firmą? Czy komputery mają szansę zastąpić człowieka w branży marketingowej? Jak wyglądałaby komunikacja biznesowa, gdyby odpowiadała za nią całkowicie maszyna?

Pierwsze spotkanie będzie wypełnione praktyczną wiedzą, ale podaną w sposób zrozumiały nie dla programisty, z wyraźnym wskazaniem korzyści biznesowych wynikających ze stosowania AI i algorytmów samouczących się w biznesie.

Na konferencję serdecznie zapraszamy:

brand managerów, dyrektorów marketingu, szefów działu handlowego, marketerów, PR-owoców, właścicieli firm, osoby odpowiedzialne za business development oraz optymalizację pracy biznesu. 

O Akademii Marketingu

Od lat zajmujemy się marketingiem internetowym. Realia rynku są nieubłagane – kto się nie rozwija, szybko wypada z gry. Nie jest w stanie skutecznie promować swojego biznesu i wraca na tarczy z marketingowego pola bitwy. Doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, jak ważne jest poszerzanie wiedzy oraz zdobywanie nowych, często unikalnych umiejętności. Tylko w taki sposób można być konkurencyjnym i odnosić sukcesy.

Każdego dnia pracujemy nad projektami dla naszych Klientów i wspólnie z nimi budujemy realny biznes. Stąd też rozumiemy przepaść dzielącą „wiedzę” zgromadzoną w podręcznikach i praktyczne umiejętności, które można posiąść tylko w czasie działań  na żywych, rynkowych organizmach. Nauka na własnych błędach jest bolesna i kosztowna – sami je popełniamy. Potrafimy jednak szybko przekuć je w sukces. Tym bardziej doceniamy więc doświadczenie praktyków marketingu, tworzących z nami Akademię Marketingu.

Dla kogo jest Akademia

czyli wędka zamiast ryby

Akademia jest dedykowana dla osób średniozaawansowanych i zaawansowanych w marketingu. Szczególnie myślimy o pracownikach działów marketingu. Nie będziemy poruszać tematów podstawowych, o których można przeczytać na pierwszym lepszym blogu polskim lub zagranicznym. To poziom, jaki jest dostępny dla każdego chętnego. My idziemy dalej, a naszym zadaniem jest rozwój specjalistów i wskazywanie im konkretnych rozwiązań oraz ścieżek rozwoju, którymi można dotrzeć na kolejne, wyższe poziomy marketingu.

Zagdnienia

które chcemy poruszyć na spotkaniach w 2017 roku

Temat 1: Sztuczna inteligencja w biznesie: czy maszyny przejmą komunikację biznesową?

Sztuczna inteligencja w biznesie i marketingu – to rzeczywistość, a nie futurystyka. Przeiwdywany termin konferencji: 29 marca 2017

Temat 2: Podamy wkrótce

Przewidywany termin konferencji: maj 2017

Temat 3: Podamy wkrótce

Przewidywany termin konferencji: listopad 2017

Cele

które stawiamy Akademii Marketingu to:

  • promowanie sprawdzonych, ale nie standardowych, rozwiązań marketingowych,

  • przekazanie aktualnej, a przede wszystkim praktycznej, wiedzy o marketingu internetowym,

  • poznanie ważnych branżowych ekspertów,

  • poszerzenie sposobu patrzenia na branżę marketingową o znajomość najnowszych technologii i możliwości, jakie się za nimi kryją,

  • przedstawienie najważniejszych trendów, które w najbliższej przyszłości będą wpływać na kształt komunikacji marketingowej w Polsce i na świecie.

Gwarantujemy

że dzięki Akademii Marketingu

  • dowiesz się jak, prowadzić wielokanałową komunikację marki,

  • zdobędziesz wiedzę na temat sposobów analizowania kluczowych wskaźników współczesnego marketingu,

  • nabędziesz umiejętności potrzebnych do sprawnego budowania mediów własnych marek oraz strategii content marketingowej,

  • poznasz najważniejsze zasady, jakie rządzą client service w social media,

  • dowiesz się, jak łączyć działań marketingowych, w tym promocji w mediach własnych, z pozyskiwaniem leadów oraz działaniami e-mail marketingowymi,

  • nauczysz się darmowych oraz niskobudżetowych narzędzi analitycznych, które powinny znaleźć się w warsztacie współczesnego marketera.

Zainteresowany?

Oto kolejne kroki, które musisz zrobić

Sprawdź program

Tematem pierwszego spotkania będzie wykorzystanie sztucznej inteligencji w biznesie. Spotkasz specjalistów z zakresu automatyzacji marketingu i AI. Termin konferencji: marzec 2017. Sprawdź program

Poznaj prelegentów

Staramy się gromadzić najlepszych specjalistów ze swojej dziedziny. Sprawdź kim są i co robią na co dzień. Poznaj prelegentów

Zarezerwuj termin

Program i prelegenci wyglądają naprawdę zachęcająco? Koniecznie więc musisz z nami być tego dnia! Nie zwlekaj i zapisz ten dzień w kalendarzu. I nie zapomnij o bilecie 🙂