BIO
Prezes zarządu w agencji full service content marketing – CONTENTHOUSE. Jest właścicielem i redaktorem naczelnym portali branżowych: SOCIALPRESS.pl, MOBILECLICK.pl oraz MARKETINGLINK.pl – internetowych magazynów, które specjalizują się w zagadnieniach łączących biznes, marketing i nowe technologie. Współtworzy również pierwszy polski portal o sprzedaży – BiznesMusiSprzedawać.pl.
W branży reklamowej działa od 10 lat. Początkowo jako dziennikarz mediów marketingowych oraz redaktor naczelny portalu Interaktywnie.com (Grupa Money.pl), później PR-owiec odpowiedzialny za wdrażanie strategii komunikacyjnych dla znanych marek. Realizował projekty m.in. dla takich marek, jak: Bosch, Siemens, Konica Minolta, Bonduelle, Cif, Domestos, Jurajska, Unicef, Finish, Dekoral, WWF, Gaspol, Snickers, Strongbow (Grupa Żywiec), Brackie (Grupa Żywiec).
Pomysłodawca i współorganizator „Akademii Marketingu”