BIO
Obecnie szef zespołu B2B Marketing w Samsung Electronics Polska, poprzednio zajmował się marketingiem i rozwojem kanału sprzedaży w Microsoft Polska. Ponad 15 lat doświadczenia w budowaniu strategii marketingowych i pozyskiwania leadów na rynku B2B, w szczególności w branży IT. w 2016 laureat nagrody Effie w kategorii B2B. Autor tekstów o Marketingu Cyfrowym, Nowych technologiach (VR, IoT, Mobile) oraz serii artykułów o nowej roli marketingu B2B w cyfrowym biznesie. Ekspert w zakresie marketingu B2B, autor serii „#ABC Marketingu B2B”.
Temat wystąpienia: Data driven marketing w B2B. Jak algorytmy automatyzacji marketingu tworzą nowe źródła przychodów?
- Ewolucja marketera B2B. Od PowerPointa do Excela. Co to jest data driven marketing i do czego się przydaje?
- Jak zmienia się ścieżka zakupów klientów B2B?
- Marketing Automation jako nowe narzędzie budowania konwersji prospektu na klienta.
- Content jako waluta za którą kupujesz profil klienta B2B.
Godzina prelekcji Łukasz Kosuniak
Data driven marketing w B2B. Jak algorytmy automatyzacji marketingu tworzą nowe źródła przychodów?
11:30 - 12:00
SALA ENTERPRISE