BIO
Programista od dziecka, od dziesięciu lat skupiający się na zbieraniu, analizie i obróbce danych.
Ewangelista budowania zwinnych zespołów i produktów od kilku miesięcy obejmujący stanowisko CTO we FreshMailu. Dołączył do zespołu kilka miesięcy wcześniej pomagając budować nowy silnik FreshMaila oparty o rozwiązania Big Data, skupiając się na tworzeniu nowych funkcjonalności działających w czasie rzeczywistym na wielką skalę.
Przez wiele lat współzałożyciel i dyrektor produktu firmy Ministry of Ideas. Tworzył rozwiązania umożliwiające integrację różnych systemów i platform klientów, łącząc, interpretując i wizualizując dane wielu działów w celu lepszego i szybszego rozumienia złożonych ekosystemów biznesowych. Współpracował m.in. z Coca-Colą, Heinekenem, Macy’s, Bloomingdales, Saks 5th Av., Polo Ralph Lauren, Absolut Vodka, T-Mobile, Adidasem, Bootsem, Ferrero Rocher i wieloma innymi.
Na co dzień wielki fascynat podróży i wypraw, sportów freeride-owych, gór i fotografii. Najlepsze pomysły rodzą się na świeżym powietrzu.